MONEY SPENDER


Moahaha. Jag har köpt den. Väskan! Det var sista ex:et i butiken dessutom. Det var faith. Sen köpte jag också ett par byxor. Jättefina byxor. Och en leopard sjal. Och en bh. Inte en sån där jobbig bh som jag hatar, med kuddar och kupor och hårda axelband. Utan en mjuk, skön, fin svart och ljusljusljus rosa sak. Lycka. Sen har jag även sett en jacka. Kanske till och med jackan. Men den blir nog bara min om pappa går med på att betala halva priset. Vad är igentligen åldersgränsen då man inte längre kan be sina föräldrar betala minst halva priset för de dyra inköpen, som vinter skor, vinter jackor m.m? Vi säger 18. Då har jag iallafall några månader på mig. Eller så ska jag köpa en annan jacka. En nästan lika dan fast längre och dyrare. Men eftersom jag har 25% så får jag den för samma pris som den andra. Jag babblar just nu. Jag behöver mer Rolling Stones. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0