OLD PIC FROM YESTERDAY.


Klänning köpt för ett år sedan på Urban Outfitters
Ny dag är kommen! Jag vaknade upp för några minuter sedan av att någon står och snickrar (!!) längre ner på gatan. Helt otroligt att man orkar göra det tidigt på morgonen! Att klockan är tjugo över elva är en annan sak. Det är ju lördag morgon! Aja, hoppas han har kul för det har inte jag. Huvudet bultar och magen kurrar. Och idag måste jag vara smakråd åt brorsan när han ska köpa kläder, vilket betyder gratis fika (mamma följer med) och emorm avundsjuka när han shoppar och jag, som är pank, inte gör det. Dubbel suck. Men, men livet är tufft, get used to it.
Nu behöver jag verkligen frukost. Är det oartigt att komendera mamma att fixa frukost åt mig? Jag ligger ju så skönt. Och i såna fall skulle jag ringa henne för jag orkar inte skrika. Det är väll inte så farligt..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0