STICKY SITUATION


Det här kommer bli den hemskaste lödagskvällen i hela mitt liv. Jävla föräldrar. Bra för att jag har varit lite små sjuk hela veckan och inte gjort någonting speciellt så har de nu bokat tre biljetter till någon film ikväll som börjar vid åtta tiden (Görans sommar, någonting) och jag hatar det. Vad fan. Inte vill jag gå med mina föräldrar på bio. En lördagkväll. Och mamma vill att vi klär upp oss. Och pappa vill att vi ska gå på resturang (före, inte efter. Det är blir ju allderles för sent annars!) Och jag vill bara dunka huvudet i väggen. Snälla, snälla hjälp mig? Dessutom har jag somsagt en ful-dag och då har jag inte direkt lust att vistas bland massa människor.
Jävla skit.
Jaha... men vad kan man ha på sig om man måste vara "uppklädd" men inte vill ha någonting som sitter tight, sticker ut eller om det ända man kan tänka sig involverar mjukisar, t-shirt (non tightt) och hoodie. FITTA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0