WARNING, READING IS NOT NECESSARY.

Jag vaknade nyss. Ja, nästan i alla fall. Mobilen ringde vid halv sju och jag gick upp och duschade. Men huvudet bultade så kraftigt, att jag bärjade böna och be på mina bara ben för att mamma skulle låta mig stanna hemma. Men nu, några timmar senare, funderar jag på om det kanske inte är bäst att åka till skolan i alla fall... Det känns riktigt kasst att missa lektioner redan första skolveckan. Men när jag ändå är hemma så kan jag ju lika gärna vara kvar... Eller? Dessutom har det regnat konstant sedan imorse så jag vet inte hur jag på bästa sätt skulle kunna ta mig dit.
Jag tror det nog det blir så att jag stannar hemma. Min huvudvärk är faktiskt inte att leka med. Jag får väl plugga ikapp lite här hemma istället.
Fan vad jag hatar mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0