ANGRY LADY.


Jacka Cubus, halsduk Hayas från Gina T, väska Topshop, skor Scorett, skjorta Soul/MQ
Ååååååh, vad arg jag är! Jag hade tydligen två inställda lektioner idag, vilket jag inte hade någon aning om eftersom jag har varit sjuk i två dagar. Så jag spurrtade till skolan (jag är alltid sen) på en ranglig cykel där styret håller på att ramla av, för att finna mig ett tomt klassrum. Först fick jag panik och trodde att vi hade något prov som jag hade glömt bort, sen samlade jag mig och drog till bibblan för att kolla mailen för att se om det stod någonting där. Vilket det också gjorde. Fast det stod bara "eftersom vi inte har några mattelektioner innan provet (...)". Vadå eftersom?! Varför har ingen berättat det för mig? ARG! Jag har varit borta från skolan, inte från jorden. Man kan försöka nämna någnting! ÅH!
Okej, jag kanska överdriver, men jag behövde avreagera mig lite samt att jag har huvudvärk och kan lova att det beror på det här. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0