DET VAR 8 MINUSGRADER NÄR JAG GICK TILL SKOLAN. PÅTOK FÖR KALLT FÖR MIG OCH MIN ICKEEXISTERANDE KROPPSVÄRME.



För stunden sitter jag på dagen sista lektion vilket också betyder årets sista lektion. Fotokunskap står på schemat och jag är klar med allt som ska vara klart. Riktigt skönt. Kylan har föresten satt sig innanpå kläderna vilket gör att kjag går runt och fryser konstant. Min feber som jag hade igår kväll har gått ner en aning men jag känner att den inte riktigt är borta. Det suger för ikväll är det ju Karrofest.
Åh, onödigt innlägg, men jag har inget att göra. Skriver mer när jag kommer hem om någon timme eller två. Fy fan vad jag fryser! Kan knappt pricka rätt på tangenterna.
Se yah latter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0