WALKING IN MY WINTER WONDER LAND.


Snön har garanterat kommit. Och kylan också kan jag tillägga. Nu gäller det bara att den håller till Julafton, för det är ju då som den är mest uppskattad. I alla fall snön.
Sista provet för året är föresten avklarat och det känns underbart. Nu är det bara några dagar kvar att hålla ut, men jag tror jag klarar det.
Nu är planen att kura ihop mig i soffan med filtar och kuddar för jag fryser och känner mig allmänt illamående. Inte bra medtanke på att det är Karrofest imorgon.

Föresten, jag vet inte om det syns, men jag slingade ju håret igår. Det gick ju inte sådär jättebra... Gult säger jag bara. Gult! Så jag fick bombadera håret med silvershampoo någongång vid tio igår kväll. Det gula lyckades minska ner lite grann, men inte tillräckligt, så imorgonbitti får jag köra en omgång till. Fy fan vad jag hatar det där med förgning... både hemma och hos frisör. Det suger. Nej, nu måste jag verkligen sluta skriva. Huvudet bultar som om Ringo Starr went crazy in there.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0