POSSIBLY MY NEW BAG?

Om cikus fem dagar fyller jag 18 och jag hade tänkt önska mig lite mer användbara och praktiska grejor. Om det är någonting jag verkligen behöver så är det en väska i lagom storlek som rymmer skolböcker och framförallt kameran. Men den måste vara fin och inte se för vardaglig ut. Man ska liksom kunna ha den på kvällen också.

Den här väska kommer från Friis&co och den skulle jag faktiskt kunna tänka mig. Den svarta var den jag föll för först, men sen såg jag att den fanns i begie också och blev lika kär i den med. Men jag antar att den svarta är mer praktisk, både därför att den passar till det mesta och för att den troligen inte blir smutsig lika lätt. Jag hatar att behöva tänka så... Nakdelen är att den är ganska lite. Men jag vet inte om det finns axelband på den eller inte. Väskan finns i alla fall att köpa inne på Nelly.com och kostar 649 spänn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0