ÖNSKELISTA FÖR JULEN OCH FÖDELSEDAGEN.

Jag har haft lite tid över under de senaste dagarna vilket har gett mig tid till att fundera över vad jag önskar mig i julklapp/födelsedags present. Eftersom jag fyller år i januari brukar jag oftas slå ihop önskelistorna så att det blir mer spännande att se vad jag får och när jag får det. I alla fall. Här är några av grejorna jag har hunnit klura ut:

Parfymen Mademoiselle av Chanel. Den känns så jag när jag luktar på den på något sätt. Fjolligt att önska sig en parfym, men jag är dålig på den fronten och gå runt och lukta gått skulle jag väldigt gärna vilja göra.

Böcker. Många böcker. Många olika sortes böcker. Förutom dåliga romaner, som ska föreställa romantiska, eller nyskrivna deckare. Gärna böcker som bidrar med lite insperation till mitt annars så insperationslösa liv.

Kavajen med stor K. Jag får ärligt talat rysningar när jag tänker på vilka möjligheter det finns med det här plagget.

Såklart jag vill ha Gossip girl. Vem vill inte? XOXO.

Ett par svarta Hunter-stövlar skulle vara så genialiskt att ha i garderoben, både nu till den svenska slaskvintern och till bara ben i sommar.

En trenchcoat. Nu pratar vi investering för livet. Egentligen skulle jag vilja ha en äkta från Burberry, med priset är känns inte riktigt trevligt, så den här varianten från Modekungen.se får stilla mitt begär.

Och det var det. Matriella grejor är alltid roligast att önska sig, tråkigt nog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0