VICTORIA'S SECRET FASHION SHOW.


Klänning H&M, skor Dinsko, väska (som inte syns överhuvudtaget) Zara.
De senaste timmarna har jag sytt som en galning. Jag är så himla inteligent som skjuter upp grejer hela tiden. Jag visste att klänningen ovan var för stor, men ändå väntade jag med att göra någonting åt det tills i sita minuten. Så jävla typiskt mig. Men nu är den klar i alla fall. Dock blev den så kort när jag sydde in den... men det är ingenting jag tänker göra någonting åt. Troschock åt folket säger jag bara! Men självklart ska jag har ett par strumpbyxor under så det blir nog inga problem.
Imorgon åker jag till stockholm tidigt på morgonen och kommer hem på fredag kväll. Om jag får tag på en dator lovar jag att försöka uppdatera lite, men om inte så hoppas jag att alla får ett trevligt nytt år i alla fall!

Kommentarer
Postat av: bella

hejhej eva! stiniis syster bella här :) jag har också en blogg som du säkert inte vet men iallfall. din blogg är så där "bred" om du fattar vad jag menar. Textraderna blir lixom längre och man kan ha bredare bilder. hur får man de? jag ahr varit inne och trixat med inställningarna men jag hittar det inte, vet du hur mamn gör så får du jätte gärna dela med dej! :) isabellakaderll.blogg.se ! kram :)

2009-12-30 @ 23:16:37
URL: http://isabellakardell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0