EXAKT EN VECKA KVAR TILL JULAFTON.


Kofta Busnel, skor Skorett, väska Zara.
På något sätt kan jag inte förstå att det snart är julafton. Vid precis den här tiden om en vecka kommer familjen sitta i vardagsrummet med julfikat utdukat på bordet, granen som gnistrar och glimmar med högar av julklappar under och TV:n som visar Kalle Anka och hans gäng. Och om ytterliggare en vecka efter det kommer jag vara i Stockholm och fira nyår. Och efter ytterligare en vecka fyller jag 18 år. Helt galet.
Nu är planen (som har varit densamma ungefär hela veckan) att kura ihop i soffan och försöka göra mig av med min fruktansvärda huvudvärk. Dessutom fryser jag in på bara skinet. Det ska bli så skönt med lov känner jag nu. Kan knappt vänta tills imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0