I WHANT YOU!


Jag skrev för några inlägg sedan om att jag önskade mig en ny väska i födelsedagspresent och att jag tillochmed hade hittat den. Men efter lite funderingar konstaterade jag att det inte var den jag sökte efter.
Men sen hittade jag den här. Den kommer från modekungen.se och liknar till en viss del min drömväska (Mulberry bayswater). Den är praktiskt till skolan för att man kan ha den över axeln samtidigt som den passar allderless utmärkt annars också då man kan ha den hängandes på armen. Jag gillar den definitivt och skulle gärna klicka hem den, men grejen är att priset är ganska saftigt, 1099 kr går den på vilket jag definitivt inte har råd med. Jag skulle ju förstås kunna skriva upp den på önskelistan, men jag får så dåligt samvete bara jag tänker på att någon annan ska köpa den till mig. Dessutom önskar jag mig redan ganska dyra saker... Vi får se hur det blir med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0