JANE ALDRIDGE.


Om jag skulle välja ut människor i bloggvärlden som jag inspireras av skulle den här tjejen absolut stå med på den listan. Jane Aldridge, en nybliven 18 årig tjej som bor i Dallas i Amerika. Hon har en egen stil som man antingen älskar eller hatar, eller som jag, inspireras av. Hennes skogarderob är större än vad min någonsin kommer att bli och hennes syn på kläder och kombinationer slutar aldrig att förvåna. Jag tycker det är så otroligt skönt att se en ung tjej som skulle kunna se ut som vem som helst i modevärlden (tackvare sin familjs pengar) istället gör någonting helt eget. Hon får också uppleva hur coola grejer som helst. Som tillexempel för någon månad sedan gick hon på The Crillion Bal iförd en couture klänning från Chanel.
Kolla in hennes blogg, det är värt det.
Seaofshoes.typepad.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0