PANIC IS WHAT PANIC FEELS LIKE.


Kofta Zara, t-shirt julklapp, halsband Topshop + klocka från Guess och övriga smycken.
På mig har jag min stora favorit för stunden, t-shirten som jag fick i julklapp av brorsan med The Rolling Stones tryck på. Måste vara det bästa bandet som någonsin kommer att finnas!
Idag har jag varit på återträff med gamla klassen och jag måste medge att det faktiskt var ganska mysigt. Vi bakade scones i hemkunskapssalen (my hell hole när jag gick där) och jag och Elvira gick på upptäcksfärd i den mörka skolan och pratade minnen. Sex år är trotts allt en lång period så det var ganska många minnen som ploppade upp i skallen.
Jag och Elvira gick efter det hem till mig och spelade lite Mariokart på mitt gamla nintendo 64. Fy fan vad vi dampade loss. Stackars resten av familjen som satt på nedervåningen säger jag bara. Det var inte fina saker vi sa heller, man kan tro att vi är damer men tyvärr är så inte fallet...
Nu måste jag nog stoppa någonting i magen för jag tror jag är hungrig. Och ja, jag tror det för det är en konstig känsla jag har i magen. Äh, lite mat fungerar alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0