THE METALIC DRESS.

Den här klänningen har jag haft en liten kärlek till ända sedan jag såg den på Elin Kling för några månader sedan. Förra helgen såg jag den inne på H&M men konstaterade att 999 kronor var på tok för mycket för mig och min budget. Dock försökte jag gnälla lite framför mamma med mina puppy eyes, men hon fattade inte vinken och istället tyckte hon bara synd om mig för min bristande ekonomi.

Men idag när jag av en slump fick för mig att jag skulle titta in på H&M's hemsida för att kolla in rean:n var den helt plötsligt där. Metalic, paljetter och långa ärmar, min storlek och priset var nedsatt till 399 riksdaler. Det sa klick och jag fick en uppenbarelse med mig iförd klänningen på nyårsafton. Så, nu är den påväg hem till mig. Om det var ett bra beslut eller ej vet jag inte riktigt men dock vet jag att jag verkligen gillar den.

Happy girl.


Kommentarer
Postat av: help me out here

jag har köpt en likadan (ÄLSKAR DEN) och hade också tänkt ha den på nyår men har ingen aning hur jag ska styla den (skor etc.) hur ska du ha din? tacksam för svar

2009-12-11 @ 17:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0