TIPS.


Jaha. Vi hade ingen naturkunskap heller visade det sig. Eller det var ingen där i alla fall. Vilket betyder att jag har cyklat till skolan två gånger idag utan att egentligen behöva göra det. Jätteroligt.
Men när jag ända var uppe på stan tänkte jag att jag kunde leta efter en julklänning, och jag hittade en till och med. Inte den på bilden, med den är röd i alla fall. Sakerna ovan, klänningen, halsbandet och örhängena, kommer från Indiska och är mucho grando fina. Klänningen är ganska speciell och inte någonting jag annars brukar tycka om, men det var som sagt någonting speciellt med den. Örhängena var det ända jag köpte med mig hem och de passar grymt bra ihop med min nya klänning som jag inte har på bild ännu, men det kommer nog.
Nu ska jag försöka snarka lite innan jag drar iväg till John m.fl för att se på film (håller tummarna för Harry Potter!)

Kommentarer
Postat av: ellen

vad kostade de fina örhängena?? :)

2009-12-05 @ 20:17:30
URL: http://ellennb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0