WELCOME TO MY ROOM.


Brorsans urvuxna (varma) tröja. Top, byxor och sjal från Zara.
Såhär ser jag ut idag. Inget speciellt.
Snart kommer broder nummer tre med familj och jag hoppas på att de för med sig lite julkänsla för jag har helt tappat bort min. Konstigt medtanke på att julmusiken går på reapet och en pappa som julstädar och en mamma som frenetiskt försöker plocka fram julpyntet som fortfarande ligger nerbackade i lådorna utan en tanke på att det faktiskt finns ett skäl till att de ligger kvar. Flera generationer av julpynt och julprydnader måste inte tas fram varje jul. Det tycker man att hon borde lära sig efter varje år av huh-vad-jobbigt-det-är-att-plocka-undan-allt-men-det-tar-ju-alldrig-slut!-Det-är-ju-påsk-förihelvete!
Hörs kanske mer ikväll, kisses.

Kommentarer
Postat av: jen

skitsnygg outfit & jag gillar ditt rum!

2009-12-23 @ 17:53:04
URL: http://partietraumatic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0