SLEEPY NOT


Jag misslyckas totalt med att sova när jag faktiskt bestämmer mig för det. Istället sitter jag uppe med brorsan och äter glass med jordgubbar och kollar på Scrubs. Jag envisas också med att gå runt i shorts även fast inte vädret tillåter det. Zara kommer de ifrån. Åh, vad skulle jag göra utan den butiken? Örebro har inte så mycket bra klädaffärer att komma med, bara de vanliga, men Zara förgyller mina shoppingdagar! Fast jag är fast här på landet (max en mil från stan men i alla fall) så det blir inte så mycket shopping för min del.
Nehepp nu ska jag kolla på The city och sms:a runt lite och se om någon vill gå på bio med mig. Jag säger bara en sak; HARRY POTTER OCH BRUNO! Hur bra kan det bli?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0