/CINEMA PEOPLE/



Det första jag lade märkte till när jag träffade Elvira igår var hur sjukt mycket jag hade saknat den tösen. Vi är två totalt olika individer stilmässigt och har oftast olika åsikter, men jag tror det är därför vi är så bra vänner. Vi har inga krav utan kan vara precis dem vi är. PUSS ELVIRA!

Harry Potter. Ja vad kan man säga? Jag hade inte alls några förhoppningar på filmen, speciellt efter alla tråkiga recenssioner jag läst om den. Men åh, jag skrattade så jag skrek vissa gånger och höll på att skita på mig av rädsla och ibland var det som om jag skulle börja gråta. Jag gillade den. Punkt. Stolt HP-fan!

Hela dagen har gått åt till att inreda lilla stugan så att jag och Elvira kan sova där imorgon. Det är flott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0