NYA SKOR + ATT DET TAR 20 MIN ATT LADDA UPP EN BILD!


Nya skor, nya skor, nya skor! Köpte dem istället för ett par andra som jag faktiskt först tänkte köpa. Men de nådde inte upp till mina förväntningar, så de blev de här istället. En lite billigare version av Topshop klackarna jag förälskade mig i för ett tag sen.
Dock gillar jag inte att köpa skor på Dinsko. De är så billiga. No quality med andra ord. Men är man kär så är man, right?

Det regnar för fullt här ute. No fun. Men vädret får mig att bli djup, så mystiska tankar slår mig gång på gång. Det är faktiskt ganska kul. Bara sitta och lyssna på mig själv. Jag är lite schitzo.

Nej nu måste jag jobba. Pappa vill ha hjälp att snickra. Och sen måste jag ruffsa till håret. Det är obehagligt att ha det nyvättat, jag är van vid fett hår efter åtskilliga dagar ute på landet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0