16.43

Igår var det lördag. Jag nästan skäms när jag tänker tillbaka på hur jag spenderade den. Först jobb till tolv, hem och äta, Ikea med mammsen och slutligen däckade jag vid fyra framför tv:n dreglande på mammas nyinköpta kuddar. Väcktes vid sju, fick mat, såg på Se upp för dårarna, sommarkrysset (dåligt, dåligt, dåligt) och senare en film på ettan. Somnade sedan i sängen vid ett.
Sjukt sorligt. Men allt blir så konstigt när man måste upp tidigt på morgonen på sommarlovet. Dagsrytmen försvinner! Kajsa är i alla fall påväg hit. Det är bra.

Kommentarer
Postat av: Emma

vad är det för märke på din systemkamera?

2009-06-15 @ 11:11:12
URL: http://johnnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0