BARNDOMSMINNEN


För tillfället sitter jag i vardagsrummet och kollar på Scooby Doo och häxans spöke. Jag har en liten förälskelse i de tecknade Scooby Doo filmerna. Kanske lite onödigt att sitta inne mitt på dagen när vädret är helt okej, men känner att jag har gjort mig förtjänt utav det idag. Jag är ensam hemma och har troligen därför fått uppgifter av mamma och pappa som jag ska göra. Allt är avklarat: åka till banken och lämna in ett par papper, ränsa i trädgården och (det värsta av allt) städa toaletten. Och då menar jag inte badrummet utan själva toaletten. The shit hole så att säga. Hemskt.
Men det är som sagt avklarat och nu är jag helt slut i armarna.
Om ungefär en timme ska jag göra något vettigt. jag lovar. Öh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0