DAG 1 CHECK




Sådär ja. Då var första dagen på sommarjobbet avslutad. Väldigt enkelt. Bre mackor, servera mackor och stå i kiosken och sälja godis och kaffe till de få personer som faktiskt vill ha. I fem timmar. Allderless för lång tid egentligen, men vad gör man inte för det fjuttigt 47 kronorna i timmen? Kommunjobb kan ju hoppa upp och ta sig.
Jag har i alla fall utökat min Peace & Love-kassa med 700 riksdaler. Det lönar sig att vara fotbollsledare. Även fast jag fick avdrag på 200 för att jag var sjuk på första samlignsdagen. Snåljåp, för att citera Håkan Bråkan.
Nej, nu tror jag att mammsen och jag ska till IKEA. Hurra vad kul.

Ursäkta för de gula tänderna på bilden hurni. Blev lite fel där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0