BILJETTEN ÄR BOKAD



Peace & Love i sommar blir det! Fick precis ett mejl från dem. Blondin som jag är skrev självklart fel epost adress, så de tog emot ett väldigt moget mejl från en väldigt dessperat och panikdrabbad kvinna.
De sitter troligen fortfarande och skrattar åt det.
Med all rätt dessutom.

Så nu är jag glad.

OJ. Skolan börjar igen om 20 min. Måste skynda. Så sjukt segt att ha två timmars hål timme under lunchen.
Men Elvira kommer vara där. Hon har varit i Italien. Hoppas hon köpte med sig den souveniren jag bad henne om (italienare i 18-20 års åldern).  MUMS!
Håll tummarna!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAAA PEACEPEACEPEACE !

2009-05-25 @ 22:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0