GOOD MORNING SUNSHINE



Eller inte. Det regnar, som om himmlen öppnat sig, det bara faller, faller, ner, ner.
Idag vaknade jag klockan elva, vilket jag är jätte stolt över av någon anledning. Ingen i familjen var hemma och det var så mysigt att gå ner och fixa frukost själv i det nedsläckta huset. För en sekund kändes det faktiskt som om jag bodde här själv.
Drömmen är att snart flytta hemifrån till en egen lägenhet.
Så tack mamma, pappa, hund och bror för att ni hade viktigare saker att gör idag än att vara hemma hos mig.

Det blev frukost på sängen bestående av sojayoghurt med banan, jordgubbar och mango och müsli brevid, ägg och vitt te, och till det serverades filmen Om en pojke. Jag har mina älsklingsstunder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0