LÄTTNAD



Det är en lättnade som sveper över mig för tillfället.
Sista provet är avklarat och nu är det bara en faktatext om ett matematiskt snille som ska in, och det är ganska lätt.

Till helgen är det FF som gäller hemma hos mig. Varken päronen eller brorsan kommer vara hemma, så jag ska se till att njuta riktigt ordentligt.
Lite planer har jag till helgen, men inte mycket. Sleepover blir det i alla fall. Och med vilka vet jag inte riktigt än, men jag hoppas på lite reunion med mina brudar.

Idag när jag svassade runt på stan under håltimman svängde jag in på bikbok.
Mitt hjärta tog ett extra slag när jag såg den. Paljettjackan (bilden). Jag dog en smula. Så utan att tänka snappade jag åt mig ett exemplar och lade undan den i kassan.
Så nu, några timmar senare, har jag den i tryckt förvar hemma hos mig. Dock ska jag gå tillbaka med den imorgon och försöka byta den till en storlek mindre. Det gick lite för snabbt när jag tog den...
Men puss så fin den är!

Happyface.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0