THE GARDENER


Klänning och brillz H&M, hatt köpt på en marknad i Cannes.

Okej, det här med shoppingen istället för att ta hand om mig själv... Jag behöver nog sluta med det.
Det blev byxorna några inlägg under, linne, solglajor och en lång klänning.
Det blev inte så dyrt som det låter. Faktiskt.
Jag har ett otroligt behov av sällskap. Har hängt runt med mamma hela dagen. Och så vidare coolt kan jag ju inte säga att det är, va.
Så nu sitter jag i soffan, med engelska ELLE och laptopen i knät, och väntar på att lite brudar ska höra av sig. Det är ju fest på skolan idag, karrofest, med tema cirkus. Jag vill inte dit, men man måste ju parta någonstans.
Utan the alcohol, så att säga.

Skäggiga damen skulle vara ganska fränt att gå som va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0