FUCKING TITLE










Shopping på Carlings, lugnt de snyggaste draperierna i stan, klädsel, Kalle & mamma, soja latte, super-sexy-snygga-spjuvrar, fika på Waynes.

Blev väckt elva i morse av en pappa som kittlade mig under foten. Bättre det än att han kommer in och sjunger "godmorgon, godmorgon, vilken underbar dag det är!"
Ja, det har hänt ett fler tal gånger.
Skälet till denna tidiga morgon var att jag skulle representera stylist för Kalle. Han ska ju ha bal snart. Niornas bal. Jag är nästan avundsjuk på honom.
Jag tvingade honom också att köpa korta beiga skjorts så jag är nöjd. Så grymt snyggt på killar.
Sen blev mamma konstigt sentimental, så hon ville köpa filmer till oss. Inget mig emot. Rally brudar, Tillsammans är man mindre ensam och Vicky Christina Barcelona blev det.

På bilden har jag försökt mig på en 90-tals lugg. Men det blir bara fjortis varning på skiten! Men jag ger mig inte.
Min mamma är inte så diskret, vet ni.
Jag klagade lite som vanligt över att mitt hår lydde tyngdkraften lite för mycket, och hon bah; "Men du kanske ska..." sträcker ut handen och drar min lugg bakåt "Titta! Åh, så fin du blir! Du borde inte ha mittbena, de är inte fint. Inte på dig i alla fall... Det blir så smalt..." Jag förvandlas snabbt till trottsiga-Eva och säger argt (barnsligt) "Det är visst fint, JAG ÄR JÄTTE SNYGG. Du fattar ju ingenting!"
Sen går jag surt därifrån, liknande snubben på youtube, Leave Britney alone ni vet.

Så självklart har jag fått värsta dilemat. Ingen mittbena på mig på bra tag nu i alla fall.
Suck. Jävla liv.
Puss
Tack mamma, tack så jävla mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0