LONDON DAG 1 / 3.

Sådär ja. Pju. Det tog ett tag. En och en halv timma närmare bestämt, fast då har jag räknat in pauser. Jag orkar inte skriva någon sammanfattning, har skrivit alldeles för mycket redan tack vare uppsattsen, och jag tror inte heller att någon av er har lust att läsa en lång text för det är det den kommer bli, lång, för jag har så jävla mycket att berätta. Men lite undertext kan jag nog bjuda på.


På lördagsmorgonen satt vi på flygplanet. Riktigt segt var det, jag hatar verkligen att vänta, vilket jag kan säga att vi gjorde mycket av. Låt mig säga såhär, vi kom till Skavsta vid sju tiden, planet gick någong gång vid tio...

Men jag hade Teen vogue som underhållning och en muffin som var det ända vegetariska alternativet som fans på planet.

Engelsk mark. Min Idyll.

Framme där vi slog till på frukost nummer två, tuna sandwich för min del.

På bussresa mot London. Jag och bror skrattar åt Family guy medans några tyskar runt omkring skrattar åt oss.


Framme på hotellet och jag och brorsan har kul vid hissarna.

Vi tog en taxi till Portobello road och så här fint kan det se ut när man kliver ur den söta lilla bilen.

Portobello market.

Jacka - cubus, fejkpälskrage - zara, skor - skorett.

Första Starbucks kaffet på resan, sojalatte is the shit. Extra plus för den fina julsmyckningen på kopparna.

Hehe, vi hade kul med minifrysen på hotelrummet.

Utsikten från hotellrummet.

På Portobello road köpte jag två saker, en ring och, det bästa av allt, ett par Ray-ban för ca 400 riksdaler. De är vintage och modellen har slutat att producerats, det berättade den snälla mannen som sålde dem. Jag är nöjd.

På kvällen när vi gjorde oss iordning inför musikalen såg min bror ut så här. Tänk vad lite vax kan göra, han kan hur lätt som helst tas som en stekare på södermalm. Det värsta var nog att mamma faktisk tyckte det var snyggt medans vi andra dog av skratt.

The crew, all dressed up and fancy.

Taxi!

Musikalen vi senare sog på hette Wicked och jag kan berätta att scenen och kuliserna var himmla balla. Men utan att berätta för mycket kan jag säga att draken rörde på sig och hade röda ögon och rök som sipprade ur näsborrarna. Jag höll på att skit på mig!

Och det var slutet på första dagen. Fick tyvärr ingen bild på klänningen jag hade på mig på musikalen, det började spöregna så vi fick stressa när vi skulle hitta en taxi. Mer bilder kommer, men inte idag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

OH LORD! vilken London-abstinens jag fick nu! grymt fina bilder :))

2009-11-11 @ 22:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0