HEADING FOR STOCKHOLM THIS WEEKEND.


På lördag drar jag och mamma till Stockholm. Det ska verkligen bli riktigt skönt att få komma bort ett tag. Det blir nog inte så mycket shopping utan vi åker dit för att vara lite djupa, gå på dramaten, någon utställning och sen skulle jag jätte gärna vilja gå till Morderna muséet. Jag fullständigt älskar deras souvenir butik. Men jag ska ändå försöka göra mitt bästa för att leva upp till mitt ryckte, så några affärer ska jag nog kunna dra med mamma till (för det är bokstavligt det jag får göra). Dock har jag redan fått henne att gå med på en tur in på NK för att "kolla julpyntningen". Vilket bara är halva sanningen. Hehe. Nej, men Anikt, Gammalt och Nytt måste jag till samt Topshop, och det blir nog inte så svårt att få henne att gå med på i och med att hotellet ligger i närheten. Men det suger totalt att kameran fortfarande är på lagning. Riktigt dåligt, men jag har ju fjuttkameran. Den fungerar nog bra ändå.

Imorgon är jag förresten ledig och det uppskattas makalöst mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0