HATTFNATT.

Source; 1, har haft den bilden sparad jättelänge så jag kommer inte ihåg vart jag hittade den, 2, amlul.com, 3, hm.com, 4, topshop.com.
Jag tror jag har sagt det tidigare, men jag är sjukt sugen på en hatt. Och inte vilken hatt som helst, den ska vara svart och ha en stor kant. Nästan som en häxhatt, fast inte lika spettsig. I flera månader har jag varit på jackt efter en men har inte lyckats hitta den rätta. När jag var i London sprang jag in på topshop och fingrade på hatten ovan och jag var riktigt nära på att köpa den, men 250 spänn för någonting som inte var perfekt kändes inte bra. Så istället köpte jag en väska för 500 kr. Det är prioritering folks.
Men den från H&M... Jag funderar. 400 riksdaler är mycket pengar, nästan halva månadsbeloppet! Men, den, är, ju, så, fin. Vi får se. Föresten har jag och mamma blivit sams igen, kramar och bristningsgräns till tårar ägre rum lite för tidigt på morgonen, så kanske skulle jag kunna få den som en fredsgåva? Troligen inte.

Kommentarer
Postat av: ganna

hattar öär najs!



HAHAHA pratade jag högt... förlåt!

2009-11-18 @ 16:32:03
URL: http://rothis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0