JUST SOME INSPERATION FOLKS.


Lite inspiration såhär på kvällskvisten skadar aldrig. Speciellt inte nu när man har en hel ny vecka framför sig då nya klädidéer måste väckas till liv. Själv är jag sugen på svart och vitt och halsband och ränder, men vi får se vad det blir. Fick en större chock idag när jag kikade in i garderoben för att se vad jag kunde sätta på mig och allt framför mig var svart. Helt sjuk. Verkligen allt, förutom några enstaka plagg. Riktigt tråkit, men jag gillar inte färg. Eller, jo det gör jag, men det är så svårt att matcha... isånna fall ska det vara färg med färg och det är jag way to uncomfortable for. Oj, vilka problem jag har. Men bättre det än att jag börja rabbla upp alla "riktiga" problem jag har, då skulle jag bara bli inspärrad någonstans...
Imorgon börjar dagen förövrigt med film i biosalong på engelskan, och jag är allt annat än taggad. Funderar på att skita i den och se den hemma istället. Nej, det är sånna tankar jag måste göra mig av med.
Snart är det jul.

Kommentarer
Postat av: hanna

ÅkajDåkaj fan va najs att du kommer :D vet inte datum än.. ska höra me Barbruttan!! Vilken tid ska du på New Moon då? :d vilka platser har du ;) vem ska du gå med? hahahahha oj här blev det frågestund



Återträff blir najs! och nej.. jag äter inte kakor.... vi kan äta.... typ.... gurka?

2009-11-15 @ 21:24:30
URL: http://rothis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0