LARA ON VOGUE.


Den här tidningen väntar jag ska komma in på Pressbyrån. Omslaget är hur fint som helst.
Det där med matte hurrni... Provet är imorgon och jag kan inte säga att jag har pluggat sådär vidare mycket. Men jag bryr mig faktiskt inte. Inga ryck i ögonen! Dessutom hatar min mamma mig. Kul, jätte kul. Det är bara för att pappa inte kan hålla käften. Nu pratar typ ingen med varandra. Men. Jag har inte tid att tänka på det. Jag har föresten fått tag på en vinterjacka. Alltså, att ha i backen. Sweet. Den är rosa/lila. Nu behöver jag bara ett par bättre brallor. Svart är ju liksom tråkigt. Gula funderar jag på. Eller beiga. Det skulle vara sådär fint missmatchat tycker jag.
Pax för att fira 18 års dagen i backen! Någon som är på?

Kommentarer
Postat av: hanni

vadå var satt du :o var du på den 09.00 som jag + alla esteter var på? hahahahahah :D vrf sa du inte hej!!



gurka<3

2009-11-17 @ 21:12:21
URL: http://rothis.blogg.se/
Postat av: hanni

jo du hemsk film!

2009-11-17 @ 21:16:53
URL: http://rothis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0