SUNDAY SICKNESS.


Dagen har bestått av myshäng på stan med Elvira. Lyckades hitta den perfekta svarta kavajen (har varit ute efter en ersättare för min gamla, som inte riktigt är perfekt, ett bra tag nu) och dessutom har jag hittat en hatt som är exakt en sån som jag letat efter. Ska nog köpa den imorgon, även fast jag då troligen måste dra av lite stålar från julklappsparningen, men jag ser det bara som en avbockning på julklappslistan. No harm done med andra ord.
Övrigt så åker jag till Stockholm på lördag. Jag och mamma ska gå på dramaten och se på någon återuppsättning av en Ingvar Bergman pjäs. Höstsoldaten tror jag den heter. Ska i alla fall bli riktigt mysigt att softa runt där i några timmar. Jag håller tummarna för att mamma bestämmer sig för att det är värt att ta in på hotell över natten. Dessutom vill jag till Monki, av alla affärer. Har sett en söt topp som jag blev lite sugen på... Aja det får bli som det blir. Nu ska jag mysa gärnet resten av denna söndag med att vara ensam hemma och ha alla lampor släckta. Jag hatar glödlampsljus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0