C'MON, VOGUE.


Jacka-Cubus, blodiga byxor (inte tvättade efter att jag ramlade, heh)- Zara, skor-Skorett.
Ursäkta för den suddiga bilden i slutet, men palla. Just nu sitter jag och lyssnar på Madonnas nya samlingskiva (Like a virgiiiin, touched for the very first tiiiiiime), äter nybakade bullar som jag och pappa åkte och köpte för en stund sen och njuter av mina två inköp som jag lyckades få med mig från Myrorna idag. En svart spetsklänning och en vit och marinblå randig Buslen kofta. Ursäkta ordvalen, men vilka kap! Riktigt nöjd är jag.

På bilderna syns mina nya skor, som är helt underbara. Lite stora, men som den tråkiga och vuxna tjej jag är tänkte jag att det kunde vara bra att få plats med ett par stickade strumpor tills vintern kommer. Dessutom har jag köpte ett par kedjor och ringar på Panduro som jag hade tänkte göra ett "cowboy smycke" av som jag kan sätta på när de känns lite för simpla. Pyssel, pyssel, fan vad nice!

Nej hurrni, nu har jag hållit på med det här inlägget alldeles för länge + att det är fredag. För sorgligt.

Vi synes, och kanske till och med höres, om ett tag då troligen bilder på mina inköp kommer upp. Stay tuned for more!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0