LAME DAY.


Idag har vädret har inte sett ut som på bilden. Det har snarare känts som att konstant gå runt i ett moln. Vattendropparna svävar runt, inte rammlar ner. Ganska mysigt med den täta dimman faktiskt. 
Jag har föresten beställt tid hos frisören nu. Äntligen. Både toppar och utväxt behöver boostas upp lite. Jag funderar på att kanske göra någonting lite roligare med håret. Men jag vet inte vad. Det skulle vara super underbart att ha mörkbrunt hår, för det är så himmla vackert, men jag tror inte, eller jag vet, att jag inte passa i det. Synd dock. Honungsblont har jag också suttit och klurat på. Jag är så himla trött på den super blonda rishögen jag har på hjässan. Måste verkligen komma på någonting bra... Någon som har något förslag? En lång page kanske? Lite Elin Kling-varning dock. Jag vet inte, vi får helt enkelt se på lördag, för det är då, 10.00, som jag kommer vara på plats i frisörstolen. Vad spännande det blev helt plötsligt!

Idag har jag varit på en super bra konstutställning på ett ställe jag inte kommer ihåg och av en konstnär som jag inte kommer ihåg. Ja, det lät ju bra... Får väl försöka ta reda på det...
Jahapp, nu blir det lugna puckar framför TV:n. Bye.

Åh, nu ser jag att Love accually kommer gå på TV i helgen. ALL YOU NEED IS LOVE, DU DU DU-DU-DU! Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0