I LOVE EARL.

Linne - Something else
Byxor - Helmut Lang
Jacka - Doma
Skor - Proenza Schouler
Väska - Balenciaga
Brillor - Ray-ban
Klocka - Michael Kors

Godmorgon.
Idag är det världens mest deprimerande väder, så jag sitter nere i vardagsrummet med en kopp kaffe och ser på My name is Earl. Kan nog inte bli mycket bättre än så här. Om några timmar (närmare bestämt 20.00) kommer my bitch hoe hit för imorgon åker vi till Stockholm. Äntligen! Jag har längtat äna sedan i sommras på att få åka dit. Men jag har hört att Souk gallerian har stängts ner. Fast det gör inte så mycket, det fans inga bra affärer där i alla fall. Förutom Topshop. Skit samma, mysigt kommer vi ha i alla fall. Massa bilder kommer imorgon, jag lovar. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0