J'ADORE EDITH PIAF.


Såhär ser det ut hos mig just nu, en kopp te, franska plugg och lite Edith Piaf i bakgrunden. Stämningen är alltså på topp, även fast dagens planer innebär plugg. Ska försöka banka in lite franska frågeord och några regelbundna verb, sen drar jag nog vidare mot Kajsas house för lite välbehövligt chit-chat. Elvira är dessutom hemkommen från London och hon verkar verkligen ha haft det super bra där, snacka om att jag längtar dit nu. Men i slutet av vecka 45, då jävlar är det jag som sitter på planet dit och chraschar Starbucks! Hon hade till och med skaffat en present till mig! Vad det var visar jag senare för nu måste jag verkligen börja plugga franska till provet imorgon. Och jag som faktiskt ville lära mig franska den här gången... Yeah right, in my dreams.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0