FIT*A


Byxor + tunika Zara, jacka Chicy.se, skor Topshop (inte mina).
Jag har ett sånt jävla magknip. Jag kan inte stå upp rakt eller äta. Vilket har resulterat i att jag förvandlats till en puckelryggad surkärring här hemma. Och det hjälper ju inte med att höra komentarer som "har du fastnat med västen i gylfen" eller "om du nu har så ont i magen gå och skit!" Suck. Och till helgen kommer jag inte kunna åka iväg till Stockholm som planerat utan måste stanna hemma och plugga franska. Här prioriterar man rätt! Nej, nu har det gått åtta timmar sedan jag åt någonting sist, jag som brukar äta ungefär var tredje har jag räknat ut, och om jag inte vill att föräldrarna ska döda mig är det bäst att jag trycker ner något i strupen.

Dagens musik: Belle & Sebastian.

Kommentarer
Postat av: elin

riktigt snyggt! jag gillar din stil.

2009-09-30 @ 18:28:15
URL: http://elinwahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0