PRETTY HEADBANDS.


Jag hade faktiskt tänkt uppdatera igår, jag lovar. Jag hade till och med kameran med mig till skolan. Men självklart skulle bloggen strula så det gick inte. De bilderna kommer väl någon annan dag istället.
Men jag fick lite bilder idag i alla fall. Hade en håltimme på ungefär två och en halv timme. Ganska dåligt, men jag och Elvira hann slösa pengar på god mat, så det var ju bra. Dessutom hann jag slösa pengar på lite andra saker också. Kofta och klänning t.ex. Riktigt fint är det. Hinner nog slänga upp en bild lite senare ikväll.
Planerna för idag är plugg. Men jag har på något underligt sätt lyckats övertala mig själv att ta det imorgon istället. Hm, inte bra. Och så är jag sjukt hungrig. Eller, inte igentligen. Bara konstant sugen på någonting. Vilket är konstigt, för det känns som om det ända jag har gjort idag är att äta... Och så har jag huvudvärk. Men det tillhör vardagen, för jag har det verkligen hela tiden.
Nu måste jag försöka plugga franska.

Kommentarer
Postat av: Ida

snyggt!

2009-09-16 @ 14:20:32
URL: http://idasundelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0