WOULDN'T IT BE NICE IF WE WERE TOGETHER.


Jacka mammas gamla, byxor H&m, skor Din sko.
Mobbad dag. En halvtimmes lektion som inte ens är en lektion. Klassråd är ju bara dötid. Men jag har i alla fall fått tillåtelse att inte behöva gå på den lektionen i framtiden, om det inte händer någonting vilktigt då vill säga. Så hurra för skol-fria torsdagar!
På bilden syns föresten mina nya byxor som jag köpte igår. Och så får vi ju inte glömma skorna som är nya för dagen. Riktiga läckerbitar om ni frågar mig. Och min gamla skrothög till cykel är ny utbytt mot en lite mindre skramligare variant. Lite sorgligt att skiljas åt, vi har ju ändå så många minnen tillsammans, men det är för det bästa. Kan inte längre vara den konstiga-blonda-tjejen-med-jätteben-som-hörs-flera-mil-i-förväg-och-alltid-ser-stressad-ut-och-alltid-snorar-och-snörvlar-eftersom-hon-alltid-har-ipoden-på-högsta-volym-och-inte-själv-kan-höra-hur-högt-hon-hörs. Men vi ska ju inte gå in på detaljer. Nu kommer jag svischa förbi ljudlöst eftersom jag nu har en tre-växlad cykel. Respekt.
Nej, nu har jag lite devoirs att göra. Bättre bilder på skorna kommer. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0