VEM HAR SAGT ATT MAN INTE KAN HA VITA KLÄNNINGAR PÅ HÖSTEN?


Kofta och klänning, båda Zara
Jag börjar bli lite efter med inläggen... De här är i alla fall vad jag fick med mig från stan igår, och imorgon hoppas jag att jag hinner visa er vad jag fick med mig från stan idag. Och troligen kommer jag få med mig någonting imorgon också för jag har bara en halvtimmes lektion och då kommer jag automatiskt ta de fjutiga metrarna som behövs för att komma till Örebros massiva centrum. Suck, jag blir så deprimerad när jag påminner mig själv om att det faktiskt är där jag bor. Örebro. Inte stockholm eller Paris. Örebro. Men om någon månad eller så ska jag ju till London. Jag får leva på den tanken helt enkel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0