BJUDER PÅ EN GAMLING.


Jacka - modekungen.se
Jag provade någonting nytt till frukosten idag. Stekt ägg med valnötter i. Skitgott blev det faktiskt. Ville bara säga det.
Idag börjar jag tjugo över tolv. Äsch va fan, vi säger halv ett. Ganska soft. Och imorgon har jag inga lektioner. Vilken jävla vecka! Lovley helt enkelt.
Funderar på att dra på mig trenchen idag, med en hoodie under. Eftersom jag bara kommer sitta i en bildsal idag känns det onödigt att sätta på sig någonting mer "upp-piffat". Inte för att jag annars brukar vara upp-piffad, men ni förstår. Om jag har någon ork i kroppen tar jag nog en sväng på stan och kollar utbudet efter skolan. Såg ju som sagt ett par grymma jeans som jag inte än har testat. Och jag vill secondhand-fynda... Dumma skola som är ivägen för mina planer.
Men nu måste jag hoppa in i duschen om jag vill vara fräsch (vilket jag inte var igår, fett hår i en ruffsig sidfläta is the shit).
See yah.

Kommentarer
Postat av: andrea

åh, vilken snygg jacka!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0