LA VALSE D'AMÉLIE.


Morgonkaffet har precis slunkigt (är det ett ord?) ner och jag känner att det är påväg ut igen. Fan vad kissnödig jag är!
I alla fall, idag är jag ledig. Åh, vad jag älskar att vara bekymmerslös på morgonen. Det är svårt att hitta någonting som faktiskt är bättre än det.
Om bilderna: För några dagar sedan fick jag tillbaka guldhalsbandet (reminder, låna aldrig mer ut grejor) som jag köpte på Topshop i London och i alla min hast hängde jag den över halsbandet från MQ, och fan vad snyggt det blev. Kombinationen kommer troligen sitta fint till en grå t-shirt eller nått. Någonting som måste testas snarast.
Nu ska jag kissa. Sen ska jag... göra absolut ingenting. Fett nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0