NYDUSCHAD.


Jacka - Modekungen.se, halsband - Lindex, mask - marknad i Venedig.
Godmorgon.
Sista dagen på lovet är här. Och shit vad jag inte har sett fram emot den. Men ändå är jag ganska munter. Ska försöka göra så mycket som möjligt av den här dagen. Tex dra upp på stan, träffa en kompis, åka till Stadium med papi och kolla skor samt mysa här hemma med en film. Bra, bra.
Tänkte förresten inviga min jacka idag. Har aldrig använt den tidigare så nu när vädret tillåter passar jag på. Me love it yes. Och vad masken beträffar; jag är nyduschad och osminkad. Behöver inte säga mer.
Nu ska jag ut.
Puss.

Kommentarer
Postat av: Lly

Åh vilket superpris!

Tack så mycket :)

2010-04-06 @ 13:23:35
URL: http://Llys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0