HUR FAN FIRAR MAN PÅSK?


Glajor - H&M, adidaströja - secondhand, tröja - H&M.
Godmorgon folks. Läget är på topp eller?
För min del är det faktiskt prima. Fick sova ut ordentligt imorse. Vilket jag inte har fått gjort på hela lovet tackvare solen som skiner rakt in i mitt rum på morgonen och reflekteras i en spegel och sedan vidare i facet på mig. Men idag har målnen varit framme och det tackar man för.
Dagen är inte inplanerad med någonting och det är meningen. Behöver lite lugn och ro. Sitter och drömmer mig bort till tisdag för då drar jag och Hayen till The Stockholm. Soft, oh yeah. På onsdag börjar skolan igen... Inte exalterad över det. Men på torsdag fyller Fredrik 18 bast vilket betyder utgång på fredagen. Kommer bli strålande! Är lite för taggad faktiskt... Ska nog försöka hitta en killing utstyrsel i Stockholm på tisdag.
Föresten, jag behöver en vit korsett/bustier. Någon som har ett bra tips? Vill hellst inte ha push-up kupor. Jag har så det räcker utan push-up, tack! Heh.
Nu ska jag försöka överrösta mammas musik (melodifestivalen) med min (the strokes). Hoppas det funkar.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0