RED NAILS.


Jacka - modekungen.se, sjal - Zara, tröja - H&M.

Herre min lirare vad trött jag är. Helt slut. Har haft en fullspäckad dag. Först skola, som var skit seg tack vare två stycken långa håltimmar plus tre onödiga lektioner. Fan vad jag hatar fredagsschemat. Sen träffade jag Haya på stan och vi fikade och gjorde bort oss totaaalt. Efter det gick jag till Nadia design och provade kläderna jag ska ha på mig på hennes vårvisning på onsdag. Riktigt kul, speciellt med de härliga tjejerna som var där.

Nackdelen med att gå på en skola som ligger typ i centrum är alla affärer. För så fort det är rast drar man upp och kikar. Nästan i alla fall. Idag fick jag i alla fall med mig två ringar och en klänning. En av ringarna är den mellersta på bilden från Gina. Den andra får ni se imorgon. Klänningen jag köpte var den här. Men sen såg jag att den klänning jag velat ha ett tag nu kommit in i butik och blev galet kär. Ska sova på saken och se vilken jag helst vill ha...

Fan vad jag svamlar. Nu blir det hemmakväll med mami. Funkar bra det med, för imorgon blir det fullt ös.
Puss.

Kommentarer
Postat av: jacob

vart är den silvriga ringen till höger ifrån???:)

(sjukt fin)

kram:)

2010-04-09 @ 21:40:15
URL: http://jacobhansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0