WE LOVE THE DETAILS.

Om sisådär två minuter kommer jag somna. Helt ärligt. Mamma har redan däckat i soffan. Fan vilken mysig hemmakväll det blev då... Imorgon hoppas jag blir en bra dag. Eller så som den ser ut nu kommer den äga. Men eftersom jag är inblandad kommer någonting strula till sig. För det gör det ju alltid.

Åh, just det. Fan. Såg tre snygga saker på stan idag som jag skulle kunna dö för. Galet. Funderar på att utpressa pappa lite. För om man ska vara petig så fick brorsan ett par nya fotbollskor för två lax för någon vecka sedan plus fickpengar när han drog iväg till Göteborg för cup. Så... någonting borde man väl få? Specielt för att hålla familjefriden i liv liksom. Hehe.

Nej nu däckar jag snart. Kul Fredag. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0