YOU'VE GOT THE LOVE.


Jacka - Diesel/secondhand, sjal - Zara, spestklänning - Topshop, brillor - Mango.
Hade världens kortaste dag i skolan idag. Sjukt. Började halv tio med matte. Jag var dessutom den ända i klassen som gick på den så där satt jag i en halvtimme ensam med matteläraren. Grymt pinsamt, och det hjälpte ju inte direkt när han sa: "Nu när du har mig för dig själv får du se till att du utnyttjar mig riktigt ordentligt" Hehe. Ska i alla fall snart dra upp på stan igen. Palla sitta inne såhär mitt på dagen.
Min kamera strular förresten så jag bjuder på halvsuddiga iPhone-bilder. Fan vad jag hatar tekntik.
Dagens låt är definitivt den här. Sjunger med och hittar på lite egna stämmor, fan vad najs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0