ALEXANDER WANG AW 10.


Fan vad glad jag blev imorse när jag såg att Wangs visning kommit upp på style.com. Ännu gladare blev jag när jag faktiskt gillade den. Hans förra, inför våren, gillade jag inte alls. Men den här, det är bra grejer det! Seriöst... skorna, de avkapade byxorna, sameten, de draperade klänningarna, koftan med pärlor (?), de beiga caperna... Jag dör! Långkjolarna får vi ju inte glömma heller. Kul att den trenden återkommer till hösten. Och att ha brillorna över håret istället för under gillar jag också. Bra, bra, bra.
Äntligen känner man igen Alexander Wang. Det här syns verkligen att det är han som har skapat plaggen. Fan vad glad jag blev. Bra start på dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0